Litujeme, ale Vašemu vyhledávání neodpovídá žádný výsledek.
O hotelu
Popis je jen orientační. Přesný popis naleznete u konkrétního termínu.
Vrstva: Hotel se nachází v Alanyi a je vzdálen asi 200 m od pláže. Centrum města s mnoha nákupními a zábavními podniky, restauracemi a bary je vzdálené asi 1,5 km. Autobusová zastávka je vzdálena cca 400 m. Na letiště v Antalyi je to přibližně 125 km.
Vybavení: Hotel má 36 pokojů. K vybavení patří vstupní hala s recepcí, výtah, à la carte restaurace, bar, prádelna (za příplatek) a parkoviště. Venku je bazén se sluneční terasou. Lehátka a slunečníky jsou k dispozici zdarma u bazénu.
Ubytování: Apartmány se 2 pokoji se skládají z obývacího pokoje/ložnice a oddělené ložnice a jsou vybaveny kuchyňským koutem, sprchou/WC, vysoušečem vlasů, klimatizací (za poplatek), telefonem, satelitní TV, minibarem a trezorem.
Zásobování: Lze rezervovat bez jídla nebo se snídaní.
Sport/zábava: Za poplatek: stolní tenis a půjčovna kol.
Důležité informace: Rádi bychom zdůraznili, že existují dopady na hotelová zařízení, venkovní zařízení, stravovací služby a aktivity, např. V případě pandemie, ale také omezení vstupu/výstupu, jakož i obecné dodržování místních předpisů nejsou nikdy vyloučeny.
Poznámka k zájezdům (letový hotel): Vezměte prosím na vědomí, že naše informace o předpisech týkajících se zavazadel a stravování během letu vaší rezervované letecké společnosti, stejně jako vstupní požadavky, destinace a speciální informace jsou součástí vaší cestovní smlouvy. Tyto informace naleznete na internetové adrese: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Info - Poplatky za check-in
Je třeba vzít na vědomí, že online odbavení musí být provedeno u následujících leteckých společností, jinak vzniknou dodatečné náklady na odbavení na letišti. Časy online odbavení a poplatky na letišti za osobu/dítě jsou následující: online odbavení Sun Express nejdříve 36 hodin a nejpozději 3,5 hodiny před odletem, jinak € 5,00; Online odbavení Eurowings nejdříve 72 hodin a nejpozději 3 hodiny před odletem, jinak 15 €; TuiFly online check-in nejdříve 48 hodin a nejméně 5 hodin před odletem, jinak € 25 ; Ryanair online check-in nejdříve 24 hodin a nejméně 2 hodiny před odletem, jinak 55 €.
Poznámka k obsazenosti pokojů: Vezměte prosím na vědomí, že při ubytování s manželskou postelí a několika přistýlkami se sníží užitná plocha pokojů. Proto doporučujeme rezervovat si rodinný pokoj skládající se z jednoho pokoje nebo několika pokojů přímo, pokud jsou k dispozici, v závislosti na dostupnosti a nabídce příslušného hotelu.
Náznak: Snížená pohyblivost
Vezměte prosím na vědomí, že naše balíčky obecně nejsou vhodné pro osoby se sníženou pohyblivostí, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak. Podrobnější informace o této vhodnosti vám však rádi poskytneme na vyžádání s přihlédnutím k vašim potřebám.
Zvláštní hygienická opatření Obecné
Pravidla sociálního distancování
Zvýšená úklidová opatření
Časový interval mezi rezervacemi pokojů
Používání komerčně dostupných dezinfekčních prostředků
Služby
Bezkontaktní přihlášení/odhlášení
Ochranné masky pro hosty
Bezkontaktní platba
Informace o zvláštních hygienických opatřeních poskytne přímo provozovatel hotelu. Organizátor ani GIATA nepřebírají žádnou odpovědnost za aktuálnost a správnost informací.
Vybavení
Potápění
Vhodný pro děti
Wellness
Bazén
Dětské hřiště
Dětský bazén
Písečná pláž
WIFI k dispozici
Galerie
K tomuto hotelu bohužel nemáme žádné fotografie.
Recenze
Celkové hodnocení
81 %
80 %
Služby hotelu
80 %
Pokoj
80 %
Pláž a okolí
65 %
Sport, volný čas
80 %
Strava
Recenze zákazníků AirstopRecenze zákazníků (2)
Všechny recenzeVšechny (0)
100 %
11.9. - 25.9.2022
Natalija T.
super
100 %
Služby hotelu
100 %
Pokoj
100 %
Pláž a okolí
70 %
Sport, volný čas
100 %
Strava
60 %
18.9. - 29.9.2015
Recenze R.
Jedna zásadní připomínka k delagátu (německá CK). Avizované info o zpětném transferu na letiště, které mělo být na hotelu nejpozději 24 hodin předem jsme neobdrželi. Již 4 dny před odletem jsem kontaktoval delgáta formou SMS s žádostí o e-mailovou komunikaci - bez odezvy. Také jsem formou SMS žádal na "SOS" čísle, které mělo být v provozu 24/7 o e-mailovou podporu, bohužel, též bez odezvy.
Nakonec jsme se museli obrátit na samotný hotel.