Termín a délka
26.4. – 19.6. (7–10 dní)
Počet osob
2 dospělí
Termín a délka
26.4. – 19.6. (7–10 dní)
Počet osob
2 dospělí
Stravování
All inclusive

Zájezd nenalezen

Litujeme, ale Vašemu vyhledávání neodpovídá žádný výsledek.

O hotelu

Popis je jen orientační. Přesný popis naleznete u konkrétního termínu.
Vrstva:
Hotel se nachází v Alanyi a je vzdálen asi 200 m od pláže. Centrum města s mnoha nákupními a zábavními podniky, restauracemi a bary je vzdálené asi 1,5 km. Autobusová zastávka je vzdálena cca 400 m. Na letiště v Antalyi je to přibližně 125 km.

Vybavení:
Hotel má 36 pokojů. K vybavení patří vstupní hala s recepcí, výtah, à la carte restaurace, bar, prádelna (za příplatek) a parkoviště. Venku je bazén se sluneční terasou. Lehátka a slunečníky jsou k dispozici zdarma u bazénu.

Ubytování:
Apartmány se 2 pokoji se skládají z obývacího pokoje/ložnice a oddělené ložnice a jsou vybaveny kuchyňským koutem, sprchou/WC, vysoušečem vlasů, klimatizací (za poplatek), telefonem, satelitní TV, minibarem a trezorem.

Zásobování:
Lze rezervovat bez jídla nebo se snídaní.

Sport/zábava:
Za poplatek: stolní tenis a půjčovna kol.

Důležité informace:
Rádi bychom zdůraznili, že existují dopady na hotelová zařízení, venkovní zařízení, stravovací služby a aktivity, např. V případě pandemie, ale také omezení vstupu/výstupu, jakož i obecné dodržování místních předpisů nejsou nikdy vyloučeny.

Poznámka k zájezdům (letový hotel):
Vezměte prosím na vědomí, že naše informace o předpisech týkajících se zavazadel a stravování během letu vaší rezervované letecké společnosti, stejně jako vstupní požadavky, destinace a speciální informace jsou součástí vaší cestovní smlouvy. Tyto informace naleznete na internetové adrese: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Info - Poplatky za check-in

Je třeba vzít na vědomí, že online odbavení musí být provedeno u následujících leteckých společností, jinak vzniknou dodatečné náklady na odbavení na letišti. Časy online odbavení a poplatky na letišti za osobu/dítě jsou následující: online odbavení Sun Express nejdříve 36 hodin a nejpozději 3,5 hodiny před odletem, jinak € 5,00; Online odbavení Eurowings nejdříve 72 hodin a nejpozději 3 hodiny před odletem, jinak 15 €; TuiFly online check-in nejdříve 48 hodin a nejméně 5 hodin před odletem, jinak € 25 ; Ryanair online check-in nejdříve 24 hodin a nejméně 2 hodiny před odletem, jinak 55 €.

Poznámka k obsazenosti pokojů:
Vezměte prosím na vědomí, že při ubytování s manželskou postelí a několika přistýlkami se sníží užitná plocha pokojů. Proto doporučujeme rezervovat si rodinný pokoj skládající se z jednoho pokoje nebo několika pokojů přímo, pokud jsou k dispozici, v závislosti na dostupnosti a nabídce příslušného hotelu.

Náznak:
Snížená pohyblivost

Vezměte prosím na vědomí, že naše balíčky obecně nejsou vhodné pro osoby se sníženou pohyblivostí, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak. Podrobnější informace o této vhodnosti vám však rádi poskytneme na vyžádání s přihlédnutím k vašim potřebám.

Zvláštní hygienická opatření
Obecné
  • Pravidla sociálního distancování
  • Zvýšená úklidová opatření
  • Časový interval mezi rezervacemi pokojů
  • Používání komerčně dostupných dezinfekčních prostředků
Služby
  • Bezkontaktní přihlášení/odhlášení
  • Ochranné masky pro hosty
  • Bezkontaktní platba

Informace o zvláštních hygienických opatřeních poskytne přímo provozovatel hotelu. Organizátor ani GIATA nepřebírají žádnou odpovědnost za aktuálnost a správnost informací.

Vybavení

  • Potápění
  • Vhodný pro děti
  • Wellness
  • Bazén
  • Dětské hřiště
  • Dětský bazén
  • Písečná pláž
  • WIFI k dispozici

Recenze

Celkové hodnocení
81 %
80 %

Služby hotelu

80 %

Pokoj

80 %

Pláž a okolí

65 %

Sport, volný čas

80 %

Strava

Recenze zákazníků AirstopRecenze zákazníků (2)
Všechny recenzeVšechny (0)
100 %
11.9. - 25.9.2022
super
100 %

Služby hotelu

100 %

Pokoj

100 %

Pláž a okolí

70 %

Sport, volný čas

100 %

Strava

60 %
18.9. - 29.9.2015
Jedna zásadní připomínka k delagátu (německá CK). Avizované info o zpětném transferu na letiště, které mělo být na hotelu nejpozději 24 hodin předem jsme neobdrželi. Již 4 dny před odletem jsem kontaktoval delgáta formou SMS s žádostí o e-mailovou komunikaci - bez odezvy. Také jsem formou SMS žádal na "SOS" čísle, které mělo být v provozu 24/7 o e-mailovou podporu, bohužel, též bez odezvy. Nakonec jsme se museli obrátit na samotný hotel.
60 %

Služby hotelu

60 %

Pokoj

60 %

Pláž a okolí

60 %

Sport, volný čas

60 %

Strava