Popis je jen orientační. Přesný popis naleznete u konkrétního termínu.
Grand Hotel Sharm El Sheikh *****
Egypt / Sinajský poloostrov / Ras Umm el Sid
Adresa: Ulice El Fanar Ras Um El Sid Šarm aš-Šajch Sinai Egypt
Telefon: 20693463100
E-mail: grandsharm@redseahotels.coms.com
Všeobecné vybavení: S výhledem na Rudé moře a slavné ostrovy Tiran, tento komfortní hotel má 627 pokojů. Ve velké vstupní hale se nachází recepce, směnárna a lobby bar. Našim hostům nabízíme 3 bufetové restaurace, 9 různých à la carte restaurací, pro občerstvení "Panini Corner", "Pool Island Grill" a "Crêpe & Sweets", stejně jako 5 různých barů. Uprostřed krásně vzrostlé zahrady je velké koupaliště skládající se z 8 sladkovodních bazénů a 2 bazénů pro děti se slunečníky, lehátky a slunečníky. Plážové osušky jsou k dispozici zdarma s novým karetním systémem.
Vrstva: Luxusní 5hvězdičkový komplex se nachází mírně vyvýšený s výhledem na Rudé moře v rekreační oblasti Ras Um Sid. Z krásné a dobře udržované soukromé pláže máte fantastický výhled na moře. Vzhledem k pobřežnímu korálovému útesu je přístup do moře vhodný pouze pro zkušené plavce (doporučujeme koupací obuv). Vzhledem ke schodům v terasovité části není hotel vhodný pro vozíčkáře a kočárky.
Ubytování/pokoj: Hotelové pokoje jsou vybaveny sprchou, WC, klimatizací (sezónní), telefonem, televizí se satelitním příjmem, trezorem, vysoušečem vlasů, lednicí a balkonem/terasou. Standardní pokoje jsou umístěny po stranách hotelového komplexu. Apartmá Junior jsou větší, některá mají posezení a výhled do zahrady nebo na moře. V Grand Mall jsou rodinné pokoje skládající se z ložnice a obývacího pokoje s dětským spacím prostorem. Při rezervaci standardního pokoje se 2 dospělými se jedná o apartmá Junior se 2 dospělými. a 1 - 2 děti nebo 3 osoby, standardní pokoje jsou vybaveny manželskou postelí a přistýlkou, junior apartmány s manželskou postelí a přistýlkou (některé s rozkládací pohovkou).
Zásobování: Snídaně, obědy a večeře formou bufetu v "Sharm", "El Sheikh" a "Reef". Restaurace jsou otevřeny podle sezónních potřeb. Kromě toho jsou zde některé à la carte restaurace (rezervace nutná den předem), některé za poplatek. Místní nealkoholické nápoje 24 hodin denně a místní alkoholické nápoje od 10 do 12 hodin "u skleničky" na barech hotelu. V ceně nejsou čerstvě vymačkané džusy, kávové speciality, lahve, minibar, speciální pokrmy a akce. Nošení náramku all inclusive je povinné. Více informací o programu all inclusive a dalších službách za příplatek je k dispozici na místě. Žádáme Vás, abyste v restauracích nenosili plážové oblečení, šortky, trička bez rukávů a otevřené sandály.
Sport/zábava: Sport a zábava:
Stolní tenis, plážový volejbal, kulečník, aerobik, vodní aerobik, masáže (za poplatek), kurz arabštiny (v závislosti na dostupnosti). Denní zábavní program: sporty, hry a soutěže, včetně živé hudby; bezplatný kyvadlový autobus do zálivu Naama.
Maxi dětský klub:
Aby byl sváteční týden vzrušující pro malé hosty ve věku od 4 do 12 let, je v dětských klubech Maxi připraven pestrý program 6 dní v týdnu. Mezi 10. a 17. hodinou (otevírací doba se může sezónně lišit) přicházejí německy mluvící pečovatelky každý den s něčím novým a pro všechny věkové kategorie je připravena zábava.
Rady: Vezměte prosím na vědomí, že vstupní vízum včetně servisních poplatků (cca 32,00 € na osobu) je třeba uhradit v hotovosti při příjezdu.
Poznámka pro osoby se sníženou pohyblivostí: Vezměte prosím na vědomí, že naše balíčky obecně nejsou vhodné pro osoby se sníženou pohyblivostí, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak. Podrobnější informace o této vhodnosti vám však rádi poskytneme na vyžádání s přihlédnutím k vašim potřebám.
Dodatečné náklady na transfer: Vezměte prosím na vědomí, že za přepravu na místě může být účtován příplatek za objemná zavazadla (např. golfové příslušenství, kočárky, padák, surf nebo lyže). Ty nejsou zahrnuty v ceně zájezdu a musí být zaplaceny v hotovosti. Registrace předem je naprosto nezbytná.
Poznámka k předpisům o zavazadlech / stravování na palubě: Zavazadlové limity a stravovací limity se mohou lišit v závislosti na letecké společnosti.
Náš servisní tým ECCO vám rád pomůže na e-mailové adrese service@ecco-reisen.de dále.
Obecné informace o vstupních požadavcích: Vstupní požadavky se mohou lišit v závislosti na zemi cesty. Informace o jednotlivých zemích lze nalézt na internetových stránkách Spolkového ministerstva zahraničních věcí
Konečné a závazné informace o požadavcích na vstup mohou poskytnout pouze příslušná velvyslanectví a konzuláty příslušných zemí.
Nějaké další otázky?: Podívejte se na naši domovskou stránku: ecco-reisen.de
Samozřejmě můžete kontaktovat náš servisní tým ECCO od pondělí do pá. 09.30 – 15.00 a sobota od 10.00 do 15.00 hod. také telefonicky: 0511 - 45 08 11 11 nebo na náš e-mail: service@ecco-reisen.de
Economy / Nejlepší cena / Low-Cost / Economy Room: Vezměte prosím na vědomí, že pokoje Economy, Best Price, Low Cost, Economy jsou zvýhodněné. Je na hotelu, aby rozhodl, který pokoj vám bude přidělen na místě.
Vaše přání zákazníků rádi předáme hotelu, ale nemůžeme zaručit, že budou realizována.
Poznámka k bydlišti cestujícího (cestujících): Vezměte prosím na vědomí, že všichni hosté, kteří nemají bydliště v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Skandinávii nebo zemích Beneluxu, mohou mít při rezervaci hotelu v cílové oblasti problémy s přihlášením v hotelu. V takovém případě lze očekávat, že hoteliér na místě rezervaci odmítne nebo si účtuje značný příplatek.
Informace o nočních letech: Upozorňujeme, že u nočních letů, které mají čas příletu do 4:00 ráno a později v cílové oblasti, může odbavení v hotelu v den příletu v hlavní sezóně probíhat pouze od 14:00 (v závislosti na místních změnách). Pokud je zpáteční let noční s odletem z cílové oblasti do 4:00 ráno, může se stát, že odhlášení v hotelu proběhne ve 12:00 (v závislosti na místních změnách) předchozího dne. Předčasný check-in nebo pozdní check-out - prodloužení využití pokoje je k dispozici za příplatek, v závislosti na dostupnosti, po konzultaci na recepci hotelu!
Příjezd / odjezd: Vezměte prosím na vědomí, že doba check-inu a check-outu se může lišit v závislosti na hotelu. Check-in se očekává od 12:00 do 16:00 a check-out mezi 10:00 a 14:00. Více informací o check-inu a check-outu najdete na recepci. Všechny informace jsou poskytovány bez záruky.
Vybavení
Přímo na pláži
Vyhřívaný bazén
Wellness
Bazén
WIFI k dispozici
Galerie
K tomuto hotelu bohužel nemáme žádné fotografie.
Recenze
Celkové hodnocení
71 %
76 %
Služby hotelu
70 %
Pokoj
83 %
Pláž a okolí
58 %
Sport, volný čas
73 %
Strava
Recenze zákazníků AirstopRecenze zákazníků (71)
Všechny recenzeVšechny (0)
70 %
8.12. - 18.12.2022
Dobroslav P.
hotel starsi omsely ale jedeme za slunickem
80 %
Služby hotelu
70 %
Pokoj
80 %
Pláž a okolí
60 %
Sport, volný čas
60 %
Strava
Další fotky(+ 16)
Zobrazit více
30 %
5.11. - 19.11.2021
Luboš H.
Ešte pred dvoma rokmi to bol výborný hotel, kde sme sa veľmi radi vracali.
Momentálne niečo hrozné. Hotel plný Rusov a Ukrajinci. Nemci a anglicania už len sporadicky a aj to omylom ako my. Podľa toho momentálne vyzerá aj úroveň a kvalita služieb. Prispôsobená ruskej klientele. Všade obrovská špina, neporiadok, krik.
Do "public toilet" sa nedá ani vojsť. Osraté aj na strope.
Reštaurácia s monotonnou ponukou, každý deň to isté, obrovské rady pred reštauráciou kde čakáte ako na internáte strednej školy. A keď sa dostanete dnu, tak počujete iba ruský krik "daj nožku". Niečo degradujuce a nedôstojné.
Bar obrovské rady, ktoré sa našťastie dajú obísť pomocou 1USD ale nemáte chuť sa tam zdržať lebo všade je kopec ozratych komsomolcov, hra len Ruska hudba a mnohi sú v stave ozratosti už mimo seba a voľne pohodení.
Pri bazénoch a na pláži je asi 1/3 lehatok vzhľadom k naplnanosti hotela, takže si chodíte lehátka obsadzovať o 6.00 aby ste vôbec niečo stihli. Na servis a obsluhu na lehatkach už dávno zabudnite. Ruskej klientele sa dostali do rúk BT reproduktory, takže na každom 3 lehátku vyrevuje Ruska muzika, samozrejme všade iná ale všade dostatočne hlasná.
Takže po 8 návštevách hotela, už nikdy viac. Dehonestujúce a ponižujúce.
Keď sa nezmení prístup vedenia a klientela, tak hotel je pre EU klientelu stratený.
40 %
Služby hotelu
90 %
Pokoj
50 %
Pláž a okolí
40 %
Sport, volný čas
40 %
Strava
Zobrazit více
10 %
31.5. - 11.6.2021
Hana K.
Absolutní zklamání.Tento hotel jsme nechtěli, měli jsme objednaný jiný, ale bylo nám to sděleno až na letišti v Egyptě. Nejhorší dovolená a to jsme v Egyptě byli již sedmkrát. Pět hvězdiček ani náhodou. Slabé tři hvězdy.
10 %
Služby hotelu
20 %
Pokoj
90 %
Pláž a okolí
20 %
Sport, volný čas
10 %
Strava
70 %
27.7. - 10.8.2018
Recenze R.
Špína na pokoji, strava ne byla čerstvé připraveno
70 %
Služby hotelu
50 %
Pokoj
90 %
Pláž a okolí
50 %
Sport, volný čas
70 %
Strava
70 %
22.9. - 29.9.2019
Samuel V.
Daný hotel v minulosti určite bol na úrovni 5*, ale v súčasnej dobe by som ho ohodnotil na 4*.