Jedná se o krásný nový resroti, celkový dojem je výborný a určitě se sem budeme vracet. Jediná výtka se týká celkové koordinace příjezdu a odjezdu. Měli jsme zabookovaný domestic flight s příslibem možnosti využití letištního salonku (což jsem komunikovala přímo s managerem resortu před odjezdem) a následně transfer rychlolodí - výsledek: přílet na letiště Male kolem osmé hodiny ráno, téměř 6 hodin čekání v letištní hale, zmatky při lodním transferu (kdy nás přesazovali z lodi do lpdi) a příjezd do resortu po půl třetí odpoledne (tam jsme se dozvěděli, že je v resortu proti Malé další hodina posun, takže prakticky po půl čtvrté). Toto rozhodně nepovažujeme za 5* servis. Naše rozhořčení a naštvání bylo obrovské, nemluvně o velké obavě z podobného procesu při odjezdu. S managmentem toto bylo komunikováno, z mého pohledu se k situaci stavěli zpočátku poměrně laxně ve smyslu "my za to nemůžeme", později snahou nabídnout nějaký benefit, avšak nabízet něco, co je zaplaceno v rámci all inclusive není úplně nejšťastnější. Nakonec hotel nabídnul možnost vyzkoušet restauraci, která byla (mimo hostů v osean suit) za příplatek a transfer při odjezdu z resortu hydroplánem.