Recenze
Info o hotelu
Vybavení hotelu
Přejít do zájezdu
100 %
9.8. - 16.8.2016
Celkovo sme boli veľmi spokojní - mimo rušné Zlaté piesky s veľmi dobrou polohou. Určite nezabudnite výlety: - Mestské pláže - Zlaté piesky - Varna - Kamenný les - Pobiti kamni - Rímske kúpele - Kostoly Hotel je hneď vedľa Prímorského botanického parku (kopec stromov a rastlín, aleje, kvety, múzeum námorníctva, detský park...) Za parkom je hneď mestská piesočná pláž s kopou reštaurácií a barov... Smerom k prístavu aj s vychytenými diskoklubmi. Dosah centra Varny od hotela na pešo cca 15 min. Super poloha, v okolí hotela čisto, v meste množstvo reštaurácií. Pred hotelom je zastávka autobusov - žiadny problém ak chcete ísť na Zlaté piesky (za 3 LEV na osobu, autobus č.409) Prípadne objednajú vám taxík aj s tým, že ak sa spýtate povedia koľko by mala stáť cesta - taxikár vás tak ľahko neobabre.
100 %

Služby hotelu

Ochotný personál, není problém dohovoriť sa anglicky, nemecky a rusky. Check in majú od 12:00. My sme docestovali ráno o 10:00 a boli ústretoví. Dostali sme malý welcome drink, vlhký vychladený uterák (v ten deň bolo dosť horúco) posadii nás priamo na recepcii v Lobby bare s tým, že sa im akurát uvoľnila izba, aby sme im dali chvíľku, kým ju upracú. Do polhodiny sme boli na izbe. Známi museli čakať asi hodinu a pol (odložili si kufre a šli sa zatiaľ prejsť). Čiže ubytovanie aj pred časom checkinu v pohode. Raňajky boli úžasné. Menená ponuka teplého aj studeného bufetu, a sladkostí. Veľký výber. Niekedy som mal dojem, že raňajky boli na vyššej úrovni ako v obdobných ***** hoteloch u nás a okolí (aj v Rakúsku). V hoteli je aj Wellness zóna, ale tú sme nestihli využiť. Hotel sa už teraz volá Swiss Belhotel. http://www.swiss-belhotel.com/en-gb/swiss-belhotel-varna
100 %

Pokoj

Izba priestranná - pozostávala so šatníka so safety boxom (nie je porebné nič doplácať), veľkou kúpeľňou (sprchový kút, WC, umyvadlo, vaňa) a veľkou izbou. Na izbe bola Smart TV (ktorý slúži aj ako WiFi AP, nie je problém spojiť ho s mobilom,...), minibar, rýchlovarná kanvica so šálkami a čajmi, kozmetický kútik s veľkým zrkadlom, stolička, 2 gauče, konferenčný stolík,... Super. Vo výbave osušky, uteráky, župany, papuče, fén, zubná kefka+pasta, holenie+balzam,mydlá, šampóny... Upratovanie každý deň aj s výmenou použitých uterákov. Min raz za týždeň výmena povlečenia postele. Odporúčam izbu od 5 poschodia vyššie, lebo výhľad na Prímorský park a more je ešte krajší.
100 %

Pláž a okolí

Mestské pláže piesočnaté, celkom upravené. Hneď popri pláži množstvo reštaurácií a barov s prijateľnými cenami (asi lepšie ako na Zlatých pieskoch). Možnosť prenajatia slnečníka do 5 LEV, potom matrace, lehátka, atď. Ak si prenajmete slnečník v blízkosti baru - reštaurácie prinesú objednávky priamo na pláž. Vzdialenosť na najbližšiu pláž zhruba 300 m cez Prímorský botanický park. K dispozícii aj voľné pláže bez nutnosti prenajatia slnečníka a pod. Dĺžka mestskej pláže asi vyše 2 km Prípadne sa dá ísť na Zlaté piesky asi cca 14 km (Taxik do 20 LEV, bus 3 LEV)
100 %

Sport, volný čas

100 %