Po několika dnech nám v Gambii nám v hotelu po výměně personálu najednou odmítali dávat k jídlu nápoje, ačkoliv jsme měli all inclusive. Pivo prý došlo, džusy budou až k snídani... Z jídelníčku jsme si denně vybírali sami, ale když jsme si zvolili hovězí maso, steak apod., řekli že to nemají a mít nebudou. S kolegy z Německa jsme si stěžovali u zástupce CK 5 vor Flug, který posléze přijel, projednal nápravu a omluvil se, dal nám také dopropis na slevu 60 eur jako náhradu (kolegové Němci šli na večeři jinam, my jsme si šli koupit nápoje také jinam). Obracíme se tedy na vás jako CK se žádostí o proplacení této slevy.
Druhý problém nastal při návratu. Letadlo na letišti vůbec nebylo, přiletělo s několikahodinovým zpozděním, navíc jsme pak měli neplánované mezipřistání d Dakaru v Senegalu. Do Lipska jsme dorazili se zhruba čtyřhodinovým zpožděním. Rozdali nám jakési blankety na žádost o náhradu zo zpoždění letu. Máme si ho vyřizovat sami, nebo se o to postará Airstop?
Děkuji za odpověď
PhDr. Lubor Falteisek, Praha 9, Teplická 40, tel.: 777 253 335