Tento hotel jsme letos navštívili počtvrté. Už teď vím, že ho navštívíme znovu, z jednoho zásadního důvodu: jeho umístění je naprosto bezkonkurenční. Všechny pokoje s velkými balkony mají výhled na oceán, v sousedství není žádný jiný hotel. Ovšem vzhledem k tomu, že mohu srovnávat (byli jsme zde v letech 2016, 2017 a 2019, tedy ne v době covidu), mrzí mě, že většina věcí se zde od té doby změnila k horšímu. Za některé věci hotel nemůže - např. za to, že byl přeplněný - v jídelně nebylo možné si vybrat stůl, byli jsme vždy usazeni dle vůle personálu. Nebo za to, že ubylo ještěrek a výrazně přibylo komárů. Dlouhá pláž pod hotelem byla zkulturněna, takže sem chodí spousta lidí a už tu není klid jako dřív. Mimochodem - zajímalo by mě, kam lidé z pláže chodí na toaletu... A vstup do hotelu od pláže je zcela volný, nikdo nekontroluje, jestli lidé u hotelového bazénu v hotelu opravdu bydlí. Přestože jsme žádali o sousedící pokoje dva měsíce předem, bydleli jsme na různých patrech (je třeba to asi udělat o hodně dříve). Když jsme byli poprosit o snídaňový balíček, jako v minulých letech, recepční řekla jen "sorry". Není zde ani možnost brzké snídaně (stačila by káva, džus, croissant jako v jiných hotelech), přičemž snídaně je až od 7:30. Myslím, že vedení hotelu musí vědět, že na Madeiře, kam se jezdí za turistikou, vyráží dříve spousta lidí. Při dřívějších pobytech jsme si mohli za mírný obnos pronajmout na pokoj ledničku. Nyní jsou na všech pokojích umístěné malé minibary s upozorněním, ať hosté umístěné nápoje nevyndávají. Navíc - tyto minibary rozhodně nechladí tak, aby byly nápoje dostatečně studené (měli jsme více pokojů, nebyl to problém jednoho konkrétního minibaru). Myslím, že v hotelu, kde nejbližší supermarket je půl hodiny svižnou chůzí, je lednička naprosto zásadní. Ne každý touží se celé dny stravovat v restauracích, zvláště když má děti. Další věc: na recepci si můžete zdarma objednat hotelový minibus do Funchalu (nejezdí o víkendu). Recepční vám řekne, že si musíte načíst QR kód a vyplnit objednávku. Člověk, který telefon nemá, má zřejmě smůlu. Já jsem telefon měla, ale neměla jsem s sebou brýle, takže jsem dopadla stejně. Jeli jsme městským autobusem. Zastávka je hned u hotelu a s předplacenou kartou je cena 1,35, u řidiče 1,95 euro. Ve velkoryse prostorných pokojích je málo úložného prostoru - ve velké skříni jen ramínka (pro turisty nepraktické, pár polic by neškodilo), noční stolky nemají ani šuplík. Ze stropu trčí elektrické kabely, zřejmě přibudou světla? Na posteli poměrně silná francouzská deka pro dva (pro nás středoevropany je nepřijatelné sdílet přikrývku), žádné prostěradlo na přikrytí v horku. Přijeli jsme v noci, takže se to dalo vyřešit až další den. Jsou to všechno drobnosti, ale byli jsme z nich smutní. Do pokojů junior suite se právě montují klimatizace, celkově se myslím hotel chystá být čtyřhvězdičkovým. Vzhledem k poloze a krásným prostorným pokojům si to jistě zaslouží, chtělo by to ale vyladit služby, a asi i vylepšit snídaně. Jídla je dost, ale např. kvalita a množství uzenin či sýrů je slabá, výběr zeleniny by mohl být taky pestřejší. V baru u bazénu se vaří od 12 do 15 hodin, ceny jsou velmi slušné (např. toast šunka sýr, hranolky, salát za 4,50), sangría půl litru za 4 eura. Oproti tomu velmi drahé nanuky, okolo 4-5 eur. Personál hotelu příjemný, úklid naprosto v pořádku. Jak jsem psala, je to naše oblíbené místo a určitě je znovu navštívíme. Ale příště jedině mimo sezónu, celkově se bohužel z dříve klidné Madeiry stává turistický Disneyland.