Dobrý den,tento hotel jsme navštívili po čtvrté.Není nač si ztěžovat.Jedinou stinnou stránkou byla nedostupnost delegáta při odjezdu.Předpokládal jsem,že je placen,aby řešil problém pokud vznikne a nebo opomene zaslat info,což se stalo.Nemohli jsme zjistit,zda platí letenka v den odletu,z kterého terminálu odlétáme,v kolik hodin nás odveze příslušný dopravní prostředek na letiště.
Váš delegát nám neposlal dispozice k odletu a jeho kontaktní telefon byl celý večer nedostupný.Jelikož jsme to řešili do 22 hodin,noc před odletem večer,nebylo možné kontaktovat Vaši cestovní kancelář v Praze.
Jen díky ochotnému recepčnímu jsme po 4 hodinách i tento problém vyřešili.Již nám radili,když jsme si telefonicky ověřili terminál a platnost letenek,tj. místo v letadle do Prahy,abychom si vzali taxi na letiště a danou částku Vám přeúčtovali.
Z toto mi vychází poučení,aby jste dispozice k odletu dávali včas.Tím by zákazník získal čas na řešení problémů,pokud by vznikly.
Chápu,že se může něco přihodit,ale bez odezvy je člověk takřka bezradný.
Děkuji Vám za pochopení.S úctou Zdenek Hrobský