Odjezd na dovolenou

Letiště – Dle našich zkušeností probíhá vyzvednutí cestovních dokladů a odbavení na letišti hladce. Stačí předložit požadované cestovní dokumenty. V případě vyzvednutí dokladů na letišti předložte konfirmaci a cestovní pas. Pracovníci CK Vám obratem předají cestovní dokumenty (letenky, vouchery). S cestovními doklady se dostavíte min. 90 min. před odletem na Check-in (odbavení), kde předložíte letenku a cestovní pas a budete odbaveni. Současně Vám budou vystaveny palubní lístky (Boarding pass), s jimiž vstoupíte do letadla. Upozorňujeme, že check-in se většinou uzavírá 45 min. před odletem!

Přílet – Po příletu do destinace a vyzvednutí zavazadel na Vás bude čekat delegát cestovní kanceláře. Delegáti jsou oblečeni ve firemních barvách s visačkou společnosti a většinou drží i ceduli s logem společnosti. Delegát mluví německy, anglicky a místním jazykem destinace. Delegátovi předložíte hotelový voucher, na jehož základě nastoupíte do připraveného autobusu k transferu do hotelu. V autobuse řidič, případně delegát hlásí jména hotelů.

Hotel – Po příjezdu do hotelu Vás delegát na recepci ubytuje a sdělí Vám čas informační schůzky. V prostorách recepce se nacházejí informační nástěnky, na kterých většinou naleznete důležité informace jako např. kontakt na delegáta, časy schůzek s delegátem, informace o lokalitě, fakultativních výletech a dalších službách. Dále zde bude ke konci dovolené uveden časový údaj pro vystěhování z hotelu a transfer na letiště.

Asistence po telefonu – po celou dobu Vašeho pobytu Vám nabízíme asistenci pro případnou komunikaci s delegátem. V tomto případě stačí zavolat, případně napsat email s Vaším dotazem a kontaktem na delegáta.

Odjezd na dovolenou

Letiště – Dle našich zkušeností probíhá vyzvednutí cestovních dokladů a odbavení na letišti hladce. Stačí předložit požadované cestovní dokumenty. V případě vyzvednutí dokladů na letišti předložte konfirmaci a cestovní pas. Pracovníci CK Vám obratem předají cestovní dokumenty (letenky, vouchery). S cestovními doklady se dostavíte min. 90 min. před odletem na Check-in (odbavení), kde předložíte letenku a cestovní pas a budete odbaveni. Současně Vám budou vystaveny palubní lístky (Boarding pass), s jimiž vstoupíte do letadla. Upozorňujeme, že check-in se většinou uzavírá 45 min. před odletem!

Přílet – Po příletu do destinace a vyzvednutí zavazadel na Vás bude čekat delegát cestovní kanceláře. Delegáti jsou oblečeni ve firemních barvách s visačkou společnosti a většinou drží i ceduli s logem společnosti. Delegát mluví německy, anglicky a místním jazykem destinace. Delegátovi předložíte hotelový voucher, na jehož základě nastoupíte do připraveného autobusu k transferu do hotelu. V autobuse řidič, případně delegát hlásí jména hotelů.

Hotel – Po příjezdu do hotelu Vás delegát na recepci ubytuje a sdělí Vám čas informační schůzky. V prostorách recepce se nacházejí informační nástěnky, na kterých většinou naleznete důležité informace jako např. kontakt na delegáta, časy schůzek s delegátem, informace o lokalitě, fakultativních výletech a dalších službách. Dále zde bude ke konci dovolené uveden časový údaj pro vystěhování z hotelu a transfer na letiště.

Asistence po telefonu – po celou dobu Vašeho pobytu Vám nabízíme asistenci pro případnou komunikaci s delegátem. V tomto případě stačí zavolat, případně napsat email s Vaším dotazem a kontaktem na delegáta.

Proč zvolit Airstop

Globe18 let Vám přinášíme vysokou kvalitu cestování za skvělé ceny
PlaneGarance stejné ceny jako přímo u cestovní kanceláře
CompassNejvětší německé a české cestovní kanceláře na jednom místě
CardRezervace online s možností platby platební kartou