Problém nastal ihned po příjezdu s ubytováním.Recepční nás odmítl ubytovat s tím, že tento hotel je pouze pro německé klienty a čeští turisté mohou být ubytováni pouze v případě, že zájezd mají koupený od CK Blue Style!!! Toto jsem odmítla a začala hovořit tedy pouze německy, čemuž ale recepční nerozuměl.Nicméně, jsme stále i anglicky oponovaly, stále si tvrdil své.Pan delegát se byl již na odcodu zpět k autu, vrátil se a zřejmě dost jadrně mu arabsky vysvětlil, že my prostě budeme ubytovaní v tomto hotelu, požádaly jsme jej o překlad do němčiny, a do toho jsem položila vouchery k ubytování na pult.Poté, podotýkám s velkou nevolí, nám byl přidělen pokoj, dostali jsme ubytovací náramky a dfc. nám začala dovolená.
Nebyly jsme jediné, kdo se s touto "jejich" praktikou setkal.Kdo se ale dá, stěhuje se během pobytu i 3x.Velké díky panu delegátovi!
Mmj. po 2 dnech našeho pobytu byl hotel téměř plně obsazen a věřte, že se vůbec nejednalo o německé, příp.české turisty od BS, ale o arabské hosty.
Je nutné mít, sehnat lahve na pitnou vodu.Tu na pokoj dostanete pouze 1.den, při příjezdu.Pak je na Vás, kde si natočíte do svých lahví:-(.Ano, na každém patře hotelu jsou zásobníky na vodu, ale při téměř plně obsazeném hotelu, opravdu jeden 10l barel NEstačí.
Bez problémů, uklizeno, doplněno, fungující klimatizace i chladnička, čisto.
Pláž bezvadná, lehátka, matrace, slunečníky, osušky, vše k dispozici, personál vstřícný, ochotný.Občas otravní havrani, ale to je příroda:-)
Bída.Stále stejné, strečink, aqua cvičení, petang, volejbal.Každý den na stejnou hudbu.Dost otravné toto poslouchat dfc.12 dnů.Další pohledové akce se konaly sice v areálu, ale dfc. mimo, v jakémsi divadle, chybělo disco, více jiné, než strečinkové hudby.
Strava pestrá.Kdo Egypt již navštívil, ví.Vše ale bylo k dispozici, omáčky, oleje, veškeré koření, byl dostatek ryb, příloh, pečiva, salátů, výborné dezerty.
Velkým mínusem ale hodnotím dfc. chování hostů, chování domorodých hostů.Pokud se jedná o mezinár. hotel, domnívám se, že i personál by mohl lehce napomenout hosty, aby při jídle přímo neřvali, aby děti nejezdily mezi stoly třeba na hoverboardech, aby nevráželi pobíháním do kohokoliv, kdo si přináší stravu na talíři ke stolu apod.Neskutečný řev, ne hluk, řev.Možná by stačilo jakési upozornění v písemné formě vylepené při vstupech do jídelny apod.Nevím, ale tento fakt byl deprimující.Nevadí mi děti, nevadí mi křik, ale řev a jejich arogance, kdy příbory přímo buší do stolů, u toho ječí na své sourozence vedle sebe a překřikují je rodiče, aby se oni mezi sebou domluvili apod. Tento řev znásobte minim. 30 stoly x 5-6 lidí u něj, máte vystaráno, namrskáte co nejrychleji jídlo do sebe a rychle pryč.